پوکه معدنی در قم ( ارسال پوکه معدنی به استان قم ) ارسال پوکه معدنی قروه به استان قم از شرکت بام پوکه . با توجه به اینکه در استان قم آب و هوا به صورتی است که ساخت و ساز در این استان در بیشترمواقع سال حال انجام است ، در این ساخت و سازه نیاز به پوکه معدنی مسلما احساس می شود . بام پوکه افتخار دارد با سالها سابقه خدمت به عزیزان در استان قم در خدمت این خطه عزیز از کشور بوده و نیاز مشتریان خود در این استان را در زمینه پوکه معدنی برطرف نموده است .

پوکه معدنی قم - بام پوکه

پوکه معدنی قم :

ارسال پوکه به استان ها برای مشتریان عزیز در زمان پایین و بهترین شکل ممکن انجام می شود . پوکه معدنی ارسالی توسط ما به صورت کاملا تمیز بوده و هیچگونه ناخالصی ندارد . بدین صورت که در قسمت سرند پوکه معدنی توسط ما دقت کامل صورت می گیرد تا خدای ناکرده خاک و یا سنگ با پوکه قاطی نشده و حق مشتری ضایع نگردد .

شهر قم کلانشهری است که در ۱۳۴ کیلومتری جنوب پایتخت کشورمان واقع شده‌است. این شهر  زیبا در کنار رودخانهٔ قم رود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز شهرستان قم نیز هم است . به دلیل این که شهر قم پذیرای افراد زیادی از شهرهای همجوار که به این شهر مهارجت می کنند نیاز ساختمان سازی به شدت بالا رفته به همین دلیل مهندسیس باری ساختن سریع ساختمان و زودتر تحویل مشتری بدند از پومیس استفاده می کنند در مصالحی مثل بلوک و شیب بنید و پوشاندن سقف و …

خواص پوکه معدنی قم:

وزن مخصوص کم (۰٫۵ تا ۰٫۷) به طوری که شناور بماند

عایق صدا، گرما و سرما

مقاوم در برابر آتش، به طوری که هیچ تغییری در حجم و شکل تا دمای ۷۶۰ درجه سانتیگراد حاصل نمی شود. نقطه ذوب این کانی ۱۳۴۲ درجه سانتی گراد است.

بتن و مواد متشکل از پوکه معدنی از دوام بالایی نسبت به وزن برخوردارند.

کاربرد پوکه معدنی در قم

برای سقف ها و کف های شیبدار (دانه ها و ذرات کوچکتر از ۴۰ میلی متر)

برای تهیه بلوک های سقفی و دیواری سبک، موزاییک سبک، بتن سبک*، قطعات باربر سبک و قطعات جداکننده (دانه ها و ذرات کوچکتر از ۱۵ میلی متر)

به عنوان عایق صدا برای و مکان های پر سر و صدا (دانه های ۲ تا ۴۰ میلی متر)

به عنوان عایق حرارتی برای یخچال، گرمخانه و پوشش لوله های حرارتی (دانه های ۲ تا ۴۰ میلی متر)

برای مصارف کشاورزی در مناطق کم آب به دلیل خاصیت جذب و ذخیره آب (از ذرات ریز تا دانه های ۳۰ میلی متری)

برای سفید کردن پارچه ها (تکه های ۲۰ تا ۵۰ میلی متری)

استفاده در ساخت سدها، اسکله ها و پل ها (ذرات پودر مانند)

مخلوط این ماده با آهک هیدراته نوعی سیمان طبیعی را تشکیل می دهد که در زیر و بیرون آب سخت می شود. در صنعت سیمان می توان از این ماده معدنی به عنوان یکی از اجزای مهم سیمان استفاده کرد:

مشتری مداری

با شکر خدای متعال در طی چندین سال خدمت بام پوکه به مدیریت میثم معظمی با توجه به اصل مشتری مداری که سرلوحه کار ماست ، عزیزانی که تنها یکبار از ما خرید کرده اند ؛ به مشتری دائم ما تبدیل شده اند و یا ما را به دوستان خود معرفی کرده اند که این امر بزرگترین افتخار ما در طی این سالهاست .

پوکه معدنی قم - پوکه قروه

عزیزان می توانند برای ثبت سفارش خود با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و در کوتاهترین زمان بار خود را در شهر مقصد تحویل بگیرند .

سوالات همشریان عزیز قم :

۱-چطور از شهر قم پوکه معدنی بخرم:

شما برای خرید انواع پوکه معدنی می توانید به صورت تلفنی با شماره زیر تماس بگیرین تا مشاوران ما شمارو در این زیمنه راهنمایی کنند.

شماره تماس های شرکت بام پوکه:    موبایل :۰۹۱۸۵۳۱۴۴۸۱

۲- بعد خرید پوکه چقدر طول می کشه به دست ما برسد؟

بعد خرید پوکه ظرف ۲ روز طول می کشه به دست شما عزیزان برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *