درست مانند هر سوله یا زیرساخت جدید، هزینه ساخت سوله مزرعه می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد. هنگام ساختن یک سوله مزرعه جدید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید، از جمله اینکه به طور خاص از سوله استفاده خواهید کرد، و اینکه آیا باید مواردی مانند فضای ذخیره سازی اضافی برای ماشین آلات را در نظر بگیرید. هزینه یک سوله مزرعه با کیفیت می تواند به سرعت افزایش یابد، بنابراین مهم است که بدانید برای چه چیزی می پردازید، و هنگام برنامه ریزی برای ساخت سوله مزرعه می توانید به طور بالقوه چه هزینه هایی را خرج کنید.

ما میانگین هزینه ساخت سوله مزرعه و همچنین برخی ملاحظات ضروری را بیان کرده‌ایم تا به شما ایده بدهیم که در نهایت چه خرج می‌کنید.

 

سوله برش، انبار ماشین آلات یا انبار یونجه؟

ساخت سوله مزرعه

هیچ دو کشاورز شبیه هم نیستند و همین امر در مورد نقش هایی که برای ایفای آن نیاز به آلونک خود دارند نیز صدق می کند. اگر برای برش دادن به سوله نیاز دارید، باید سوله ای داشته باشید که برای فصل برش و همچنین آبکشی مناسب باشد، بنابراین احتمالاً به حیاط های اضافی در کنار سوله خود نیاز خواهید داشت.

اگر مقدار زیادی یونجه برای تغذیه دام های خود دریافت می کنید، باید انباری داشته باشید که هر گونه یونجه را ایمن و در برابر عوامل محیطی محافظت کند. یا شاید شما فقط به یک سوله برای نگهداری ماشین آلات مزرعه و لوازم جانبی خود نیاز دارید؟ اطمینان از داشتن یک سوله به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری این قطعات بزرگ ماشین آلات، عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید و همچنین اطمینان حاصل کنید که هر ماشین آلات ذخیره شده ایمن و ایمن است. کاربردهای مختلف به دهانه ها، دسترسی، نور و فضای متفاوتی نیاز دارند. تعریف واضح کاربردهای اولیه سوله به شما کمک می کند با ساختن سوله مناسب در اولین بار در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

موارد زیادی وجود دارد که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد آنچه در یک سوله نیاز دارید در نظر بگیرید، بنابراین اگر بتوانید ابتدا مشخص کنید که از سوله برای چه چیزی استفاده می کنید، سپس می توانید راحت تر متوجه شوید که چقدر باید هزینه کنید

عوامل دیگری که ممکن است بر قیمت سوله تأثیر بگذارد

این تنها چیزی نیست که از سوله استفاده می کنید، بلکه عوامل خارجی نیز می توانند بر میزان هزینه های شما در یک سوله مزرعه برای ملک خود تأثیر بگذارند.

محل

موقعیت مزرعه شما می تواند به این معنی باشد که در نهایت در یک سوله مزرعه جدید هزینه بیشتری یا کمتری می کنید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که در طول تابستان مستعد دماهای بسیار بالا است، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که آیا نیاز به اضافه کردن یک سیستم تهویه، مانند تهویه مطبوع برای خنک نگه داشتن کارگران در زمان هایی مانند فصل برش دارید، یا فقط ممکن است نیاز داشته باشید که جریان هوا را از طریق پد تغذیه یا پناهگاه حیوانات حفظ کنید. از طرف دیگر، اگر مستعد آب و هوای نسبتاً مرطوب هستید، باید مطمئن شوید که اگر یونجه یا خوراک را در سوله مزرعه خود ذخیره می کنید، سرپناه کافی دارید تا خیس نشود.

همچنین اگر در منطقه مستعد برف هستید، مطمئن شوید که بارگیری برف را در هزینه های خود لحاظ کنید.

سطحی که روی آن خواهید ساخت

اگر برای اولین بار در ملک خود یک سوله می سازید، ممکن است لازم باشد هزینه های اضافی را برای کارهایی مانند کارهای خاکی در نظر بگیرید. درست مانند هر زیرساخت بزرگ دیگری، یک سوله مزرعه نیز باید بر روی یک سطح صاف و یکنواخت ساخته شود. همیشه ارزش دارد که منطقه مورد بررسی قرار گیرد زیرا شرایط زیر خاک بدون تجهیزات تخصصی به سختی قابل تشخیص است. فرونشست، خاک نرم و فرسایش همگی ممکن است برای شما خسارات زیادی به همراه داشته باشد و با کمک متخصص می توان از آنها جلوگیری کرد.

امنیت

اگر قرار است از سوله جدید شما برای نگهداری ماشین آلات گران قیمت استفاده شود، ممکن است لازم باشد اقدامات امنیتی بیشتری را برای ایمن نگه داشتن ماشین آلات، خوراک و دام از سرقت در نظر بگیرید. افزودن درها یا دوربین ها به سوله راه خوبی برای ایمن نگه داشتن ماشین آلات است، با این حال، ممکن است هزینه نسبتاً گرانی داشته باشند. این موضوع مهمی است که باید در همان ابتدا به آن فکر کنید تا از هزینه بالقوه آن غافل نشوید.

اگر برای کاهش ریسک مزرعه خود تلاش بیشتری کنید، ممکن است بتوانید در حق بیمه خود کاهش پیدا کنید. همیشه ارزش دارد که برای ارزیابی گزینه های خود از یک کارگزار بیمه مشاوره تخصصی دریافت کنید

میانگین قیمت سوله مزرعه

98مبلغی که در نهایت در سوله مزرعه خود خرج خواهید کرد بسته به ویژگی هایی که به طور خاص به آن نیاز دارید و همچنین اینکه چقدر به سوله نیاز دارید متفاوت است. با گفتن این، میانگین هزینه یک سوله مزرعه در ایران می تواند از ۳۰ میلیون برای چیز کوچک تا ۴۰۰ میلیون برای چیز بزرگتر با ویژگی های اضافی متغیر باشد. هرچه تعداد جایگاه های بیشتری داشته باشید، هزینه را افزایش می دهد و به محض اینکه به چیزی غیر استاندارد نیاز دارید، قیمت می تواند افزایش یابد. اگر به دنبال کاهش هزینه سوله خود هستید، با یک متخصص باتجربه مانند تیم آرکا سقف  صحبت کنید تا در زمینه هایی که می توان مصالحه کرد، بدون تأثیر بر نتیجه مطلوب، مشاوره دریافت کرد.

سوله مزرعه ای با کیفیت آرکا سقف را انتخاب کنید

در  آرکا سقف ما در ساخت سوله های مزرعه با کیفیت برای آب و هوای سخت ایران متخصص هستیم. سوله‌های مزرعه فولادی ساختاری ما برای کاربردهای متعدد مانند ذخیره‌سازی ماشین‌آلات، ذخیره‌سازی یونجه و برش طراحی شده‌اند و با سوله‌ای که سفارشی ساخته شده است، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که سوله مزرعه متناسب با تمام نیازهای شماست. سوله‌های مزرعه‌ای ما می‌توانند دهانه‌هایی به عرض ۱۶ متر داشته باشند، بنابراین چه نیاز به نصب هدر یا بوم اسپری داشته باشید، سوله‌های آرکا سقف شما را پوشش می‌دهند.

آیا می خواهید سوله مزرعه آرکا سقف خود را راه اندازی کنید؟ برای درخواست قیمت سوله رایگان از یکی از متخصصان سوله، همین حالا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *