با توجه به تمامی خصوصیاتی که برای پوکه معدنی قروه نام بردیم ، طبیعی است که پوکه قروه در سراسر ایران طرفداران ( مشتریان ) بسیاری دارد . همانطور که قبلا گفتیم پوکه معدنی قروه به تمامی استان های کشور ارسال می شود . یکی از این استان ها ، استان زیبای فارس می باشد .مشتریان ما تا به امروز از اکثر شهرهای استان فارس مانند شهرهای شیراز ، مرودشت ، فسا ، کارزون ، جهرم ، صدرا ، داراب ، فیوزآباد و … با ما در تماس هستند و پوکه معدنی مورد نیاز خد را از بام پوکه تهیه می کنند . پوکه ارسالی ما به تمامی مشتریان با دقت کامل الک می شود و پوکه ارسالی به بهترین شکل ممکن تمیز و بدون سنگ است .

موارد مصرف پوکه در شیراز

پوکه معدنی در ساختمان سازی

با توجه به اینکه پوکه معدنی دارای وزن بسیار سبکی نسبت به خاک و ماسه است ؛ در شیب بندی بام و پر کردن کف مورد استفاده قرار می گیرد . این کار باعث سبک شدن بیشتر ساختمان می شود که امروزه سبکسازی ساختمان بسیار مورد توجه است بطوری که برای ساخت بناهای ضد زلزله باید وزن سازه را پایین آورد .

پوکه در کشاورزی

با مخلوط پوکه معدنی با خاک مورد استفاده در کشاورزی و یا خاک گلدان ، با توجه به اینکه پوکه معدنی حباب حباب است در مخلوط با خاک اکسیژن بیشتری به گیاه می رسد . یکی دیگر از مزایای استفاده از پوکه معدنی در کشاورزی انتقال املاح موجود در پوکه به خاک است که می تواند املاح مورد نیاز گل و گیاه را تامین کند.

پوکه معدنی در تصویه آب

در تصویه خانه ها در قسمتی از استخر تصویه خانه از پوکه معدنی استفاده می شود .

استفاده در آکواریوم

پوکه معدنی شیراز

با توجه با حباب حباب بودن سطح پوکه این سوراخ ها مکان بسیار مناسبی برای رشد باکتری های مفید آکواریوم هستند . برای ایجاد این محیط باید آکواریوم را در قسمت دوم سامپ ( فیلتر بیرونی ) ریخت .

ساخت نماهای تزئینی

با استفاده از پوکه آبنما می توان نماهای زیبایی به شکل طبیعت ساخت . مثلا ساخت آبنما ها و یا آلاچیق با پوکه آبنما بسیار زیبا خواهد شد . با توجه به اینکه این پوکه درارای شکل صخره است و کاملا زیبا و طبیعی می نماید در استفاده از آن دیگر نیازی نیست پوکه را تراشیده و یا دستکاری کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *